Polityka Jakości
KTS od lat pracuje na uznanie w oczach klientów w zakresie obróbki metali, ukierunkowując swoje działania na identyfikowanie i spełnianie oczekiwań Klientów. Stawiając jakość i rzetelność na pierwszym miejscu oraz aby sprostać oczekiwaniom współczesnego rynku organizacja wdrożyła System Zarządzania Jakością zgodny
z międzynarodową normą PN-EN ISO 9001:2015.
Najwyższy poziom realizacji pragniemy osiągać poprzez:
- spełnianie indywidualnych wymagań klientów;
- zapewnianie wysokiego poziomu jakości we wszystkich obszarach objętych Systemem Zarządzania Jakością,
- przestrzeganie wszystkich przepisów prawnych oraz spełnianie wszystkich mających zastosowanie wymagań,
- ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością,
- ciągłe podnoszenie świadomości jakościowej i kompetencji,
- realizację celów Systemu Zarządzania Jakością,
- identyfikowanie zagrożeń i zarządzanie ryzykiem,
- identyfikowanie szans i zarządzanie szansami.
mgr inż. Krzysztof Stanisz
Chełm 02.11.2023